„Wprowadzenie nowego logotypu to odzwierciedlenie zmian jakie zachodzą w firmie – od strategii zarządzania, poprzez zmianę witryny internetowej na jeszcze bardziej przyjazną klientowi, po nowe założenia tworzenia oferty handlowej” – wyjaśnia Andrzej Świderski, Dyrektor Zarządzający Euroflorist. Celem zmian jest umocnienie pozycji Euroflorist na rynku przesyłek kwiatowych oraz utrwalenie wizerunku firmy w świadomości konsumentów.
Zapraszamy na stronę prezentującą ideę nowego logo http://www.twojekwiaty.pl/do/ef/newLogo

Euroflorist to firma umożliwiająca wysyłanie kwiatów do dowolnego miejsca w Polsce i na świecie. Dbamy o to, aby ludzie mogli swobodnie przekazywać życzenia i wyrażać swoje uczucia za pośrednictwem kwiatów. Jesteśmy największą siecią kwiaciarni w Europie – ponad 10000 kwiaciarni w Austrii, Belgii, Danii, Francji, Holandii, Luksemburgu, Niemczech, Norwegii, Szwecji, Wielkiej Brytanii i Polsce.
Dodaj komentarz